Vrácení zboží a reklamace
Uplatňování reklamací se řídí níže uvedenými body:
- Při přebírání zásilky je nutné důkladně zkontrolovat neporušenost obalu každého jednotlivého balíku nebo palety.
- Je-li zásilka viditelně poškozena, upozorněte, prosím, dopravce a zapište poškození do dodacího listu. Řidič je povinen tento zápis umožnit.
- Pokud máte výhrady ke stavu zásilky, zaznamenejte je do dodacího listu včetně stručného popisu (např. jakým způsobem a v jakém rozsahu je obal poškozen).
- Zásilku po převzetí co nejdříve rozbalte a zkontrolujte. Pokud po rozbalení zjistíte poškození zboží nebo jeho nekompletnost, pořiďte detailní fotodokumentaci a neprodleně (nejdéle však do tří pracovních dnů) nás kontaktujte (včetně zaslání podrobného soupisu reklamovaných položek a pořízených fotografií, platí v případě rozbití nebo nepravděpodobných, avšak možných nedostatků na kvalitě zboží).
- Jestliže vám bylo zboží dovezeno kurýrní službou (PPL a jiné) a při rozbalování zjistíte poškození, pořiďte, prosím, fotodokumentaci a zásilku nadále nerozbalujte (pro účely reklamace kurýrní službě).
- Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud není jakkoli viditelně poškozena. V případě reklamace nevyhazujte obal, který slouží jako důkaz. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.
- Nadstandardní záruční podmínky našich dodavatelů garantujeme i našim zákazníkům (např. doživotní záruka na šupinkový odštěp, pětiletá záruka na šupinkový odštěp a jiné).
Odstoupení od smlouvy
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář (Formulář ke stažení - zde) k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím.
- Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou adresu nebo doručovací adresu Premium Gastro, Františka Diviše 1012/64, 104 00 Praha – Uhříněves.
- Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás obraťte na telefonu 776 184 702 nebo na info@premium-home.cz.
Přejeme vám co nejpříjemnější nákup! Vaše Premium Home